Sekretarz Gminy
Halina Urbańska
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
- Opracowanie regulaminu organizacyjnego urzędu, oraz uaktualnienie go w miarę potrzeb.
- Opracowanie projektu podziału referatu na stanowiska pracy.
- Opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy.
- Nadzór nad organizacją pracy w urzędzie w tym:
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,
- nadzór nad rzetelnym i terminowym załatwianiem spraw obywateli.
- Organizowanie współdziałania ze sołectwami i jednostkami organizacyjnymi gminy,
- Zapewnienie skutecznego i terminowego publikowania prawa miejscowego (uchwał, zarządzeń i informacji o charakterze publicznym).
- Kierowanie referatem administracyjnym i spraw obywatelskich-wykonywanie zwierzchnika służbowego wobec pracowników referatu.
- Prowadzenie kontroli wewnętrznej urzędu i zewnętrznej w granicach obowiązującego prawa.
- Planowanie urlopów i ich udzielanie (z wyjątkiem skarbnika gminy, i kierownika GOPS).
- Podpisywanie pism kierowanych do mieszkańców gminy, instytucji i zakładów z wyjątkiem kierowanych do radnych, senatorów, posłów, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, wojewodów, ministrów, premiera i prezydenta RP.
- Wnioskowanie do wójta gminy w sprawach wynikających ze stosunku pracy podległych pracowników.
- Przyjmowanie oświadczeń testatora.
- Pełnienie funkcji z-cy komendanta gminnego OC.
- Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
- Stwierdzenie własnoręczności podpisu.
- Prowadzenie spraw związanych z wychowaniem w trzeźwości i przeciwdziałaniu, alkoholizmowi.
|