Zarządzenie Nr 118/2008 Wójta Gminy Osięciny z dnia 25 lutego 2008r.
w sprawie: sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Osięciny za 2007 rok.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 42 oraz art. 61 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 199 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) oraz art. 13 pkt. 2 i 10 ustawy z dnia 20 lipca 2000r. o ogłoszeniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz.U. z 2005r. Nr 190, poz. 1606 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje :
§ 1
Realizując uchwałę Nr IV/21/2007 Rady Gminy Osięciny z dnia 31 stycznia 2007r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2007 rok z późniejszymi zmianami przedkłada się sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy za 2007 rok, następująco:
1. Dochody budżetu zrealizowano w kwocie 17.337.960,61 zł. na plan 17.312.096,00 zł., co stanowi 100,15 % wykonania w tym:
a) zadania zlecone w zakresie administracji rządowej wykonano w kwocie 4.289.669,87 zł. na plan 4.305.131,00 zł. tj. 99,64 %,
b) dochody z tytułu wydawanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu wykonano w kwocie 81.086,67 zł. na plan 80.000,00 zł. tj. 101,36 %,
c) subwencji ogólnej zrealizowano w kwocie 7.772.872,00 zł. na plan 7.772.872,00 zł. tj. 100 %.
2. Wydatki budżetu zrealizowano w kwocie 17.300.398,25 zł. na plan 17.804.796,00 zł., co stanowi 97,17 % wykonania w tym:
a) wydatki związane z realizacją zadań zleconych w zakresie administracji rządowej wykonano w kwocie 4.289.669,87 zł. na plan 4.305.131,00 zł. tj. 99,64 %. b) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania programów alkoholowych wykonano w kwocie 43.342,35 zł. na plan 80.000,00 zł. tj.54,18 %, c) wydatki majątkowe wykonano w kwocie 2.587.040,13 zł. na plan 2.687.746,00 zł. tj. 96,25 %.
3. Nadwyżka budżetowa wyniosła 37.562,36 zł. przy planowanym deficycie w kwocie 492.700,00 zł.
4. Przychody Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zrealizowano w kwocie 20.610,35 zł. Natomiast koszty wynoszą 10.296,13 zł.
5. Dochody Rachunku Dochodów Własnych zrealizowano w kwocie 43.467,79 zł. Wydatki wykonano w kwocie 27.739,18 zł.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego. |