W dniu 26 lutego 2008 roku odbyło się Wspólne Posiedzenie Komisji Rady Gminy Osięciny. Radni zostali zapoznani z przebiegiem prac związanych z wymianą centralnego ogrzewania w szkołach podstawowych w Pocierzynie i Kościelnej Wsi.
INFORMACJA DOT. KOSZTÓW ZAKUPU PIECY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W POCIERZYNIE I KOŚCIELNEJ WSI
Piec c.o. w Szkole Podstawowej w Pocierzynie
1. 1000 kocioł typu KWM-S 95 kw, 2000 kocioł typu KWM-S 150 kw - 28.440,06 zł 2. Sterownik do kotła KWM-S 150 kw - 652,75 zł 3. Podłączenie dwóch pieców c.o., dorobienie czopuchów - 2.440,00 zł 4. Materiały przeznaczone do montażu pieca c.o.- 343, 80 zł 5. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z materiałami - 2.330,93 zł 6. Wykonanie cięcia pieca 300,00 zł
OGÓŁEM - 34.507,54 zł
7. Sprzedaż złomu ( dochód Gminy) 509,96 zł
Piec c.o. w Szkole Podstawowej w Kościelnej Wsi 1. 1000 kocioł typu KWM-S 150 kw, 2000 kocioł typu KWM-S 125 kw - 33.837,15 zł 2. Demontaż uszkodzonego kotła, montaż dwóch kotłów dorobienie czopuchów - 3.172,00 zł 3. Roboty instalacyjne ( robocizna, materiał ) 811,70 zł 4. Materiały służące wykonaniu zsypu węglowego - 735,24 zł
OGÓŁEM- 38.556,09 zł
5. Sprzedaż złomu ( dochód Gminy ) - 630,00 zł
Następnie poruszono problemy związane z działaniem stacji uzdatniania wody w Latkowie i Osięcinach, które przedstawił dzierżawca sieci wodno-kanalizacyjnej Pan Andrzej Miazek.
Dot.: dzierżawy urządzeń wodno-kanalizacyjnych z Zakładem Eksploatacji Gminnych Wodociągów i Kanalizacji.
Wpływy do budżetu gminy z tytułu dzierżawy w kolejnych latach przedstawiały się następująco: 2005 r. 22.958,48 zł netto + 5.050,80 zł VAT = 28.009,28 zł brutto II półrocze 2004 r. 10.794,20 zł netto + 2.374,72 VAT = 13.168,92 zł brutto I półrocze 2005 r. 12.164,23 zł netto + 2.676,13 VAT = 14.840,36 zł brutto
2006 r. 31.944,88 zł netto + 7.027,88 zł VAT = 38.972,76 zł brutto II półrocze 2005 r. 16. 725,28 netto + 3.679,55 VAT = 20.404,83 zł brutto I półrocze 2006 r. 15. 219,61 + 3.348,32 VAT = 18.567,93 zł brutto
2007 r. 32.567,40 zł netto + 7.164,83 zł VAT = 39.732,23 zł brutto II półrocze 2006 r. 15.577,65 + 3.427,09 VAT = 19.004,74 zł brutto I półrocze 2007 r. 16.989,75 + 3.737,74 = 20.727,49 zł brutto
W dalszej części Wójt Gminy Pan Jerzy Izydorski poinformował o ostatecznych kwotach subwencji na 2008 rok.
Roczna kwota subwencji ogólnej na 2008 rok (I+II+III)– 8 933 213 zł. I Część wyrównawcza – 3 185 375. Z tego: Kwota podstawowa – 2 578 474. Kwota uzupełniająca – 606 901. II Część równoważąca – 38 798. III Część oświatowa – 5 709 040.
Planowana kwota udziałów w podatku dochodowym od osób fiz. na 2008 r. (w zł.) – 1 760 135.
Poruszono również sprawy płac dla nauczycieli, które przedstawiają się następująco. Wynagrodzenia brutto nauczycieli w m-c lutym 2008 r. mieściły się w przedziałach płacowych: 1000-1500 zł. – 5 nauczycieli, 1500-2000 zł. – 10 nauczycieli, 2000-2500 zł. – 12 nauczycieli, 2500-3000 zł. – 28 nauczycieli, 3000-3500 zł. – 21 nauczycieli, 3500-4000 zł. – 15 nauczycieli.
RomualD |