Piątek,  31 stycznia 2025, Imieniny: Joanny, Ksawerego, Luizy
   Strona główna       Samorząd       Osięciny       Kultura i Sport       Edukacja       RODO       Przetargi       Umowy 2020   

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Powiat Radziejowski
Wspólne Posiedzenie Komisji Rady Gminy Osięciny
26/02/2008

W dniu 26 lutego 2008 roku odbyło się Wspólne Posiedzenie Komisji Rady Gminy Osięciny. Radni zostali zapoznani z przebiegiem prac związanych z wymianą centralnego ogrzewania w szkołach podstawowych w Pocierzynie i Kościelnej Wsi.



INFORMACJA DOT. KOSZTÓW ZAKUPU PIECY
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W POCIERZYNIE I KOŚCIELNEJ WSI


Piec c.o. w Szkole Podstawowej w Pocierzynie

1. 1000 kocioł typu KWM-S 95 kw,
2000 kocioł typu KWM-S 150 kw - 28.440,06 zł
2. Sterownik do kotła KWM-S 150 kw - 652,75 zł
3. Podłączenie dwóch pieców c.o., dorobienie czopuchów - 2.440,00 zł
4. Materiały przeznaczone do montażu pieca c.o.- 343, 80 zł
5. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z materiałami - 2.330,93 zł
6. Wykonanie cięcia pieca 300,00 zł

OGÓŁEM - 34.507,54 zł

7. Sprzedaż złomu ( dochód Gminy) 509,96 zł

Piec c.o. w Szkole Podstawowej w Kościelnej Wsi
1. 1000 kocioł typu KWM-S 150 kw,
2000 kocioł typu KWM-S 125 kw - 33.837,15 zł
2. Demontaż uszkodzonego kotła, montaż dwóch kotłów
dorobienie czopuchów - 3.172,00 zł
3. Roboty instalacyjne ( robocizna, materiał ) 811,70 zł
4. Materiały służące wykonaniu zsypu węglowego - 735,24 zł

OGÓŁEM- 38.556,09 zł

5. Sprzedaż złomu ( dochód Gminy ) - 630,00 zł

Następnie poruszono problemy związane z działaniem stacji uzdatniania wody w Latkowie i Osięcinach, które przedstawił dzierżawca sieci wodno-kanalizacyjnej Pan Andrzej Miazek.

Dot.: dzierżawy urządzeń wodno-kanalizacyjnych z Zakładem Eksploatacji Gminnych Wodociągów i Kanalizacji.

Wpływy do budżetu gminy z tytułu dzierżawy w kolejnych latach przedstawiały się następująco:
2005 r. 22.958,48 zł netto + 5.050,80 zł VAT = 28.009,28 zł brutto
II półrocze 2004 r.
10.794,20 zł netto + 2.374,72 VAT = 13.168,92 zł brutto
I półrocze 2005 r.
12.164,23 zł netto + 2.676,13 VAT = 14.840,36 zł brutto

2006 r. 31.944,88 zł netto + 7.027,88 zł VAT = 38.972,76 zł brutto
II półrocze 2005 r.
16. 725,28 netto + 3.679,55 VAT = 20.404,83 zł brutto
I półrocze 2006 r.
15. 219,61 + 3.348,32 VAT = 18.567,93 zł brutto

2007 r. 32.567,40 zł netto + 7.164,83 zł VAT = 39.732,23 zł brutto
II półrocze 2006 r.
15.577,65 + 3.427,09 VAT = 19.004,74 zł brutto
I półrocze 2007 r.
16.989,75 + 3.737,74 = 20.727,49 zł brutto

W dalszej części Wójt Gminy Pan Jerzy Izydorski poinformował o ostatecznych kwotach subwencji na 2008 rok.

Roczna kwota subwencji ogólnej na 2008 rok (I+II+III)– 8 933 213 zł.
I Część wyrównawcza – 3 185 375.
Z tego:
Kwota podstawowa – 2 578 474.
Kwota uzupełniająca – 606 901.
II Część równoważąca – 38 798.
III Część oświatowa – 5 709 040.

Planowana kwota udziałów w podatku dochodowym od osób fiz. na 2008 r. (w zł.) – 1 760 135.

Poruszono również sprawy płac dla nauczycieli, które przedstawiają się następująco.
Wynagrodzenia brutto nauczycieli w m-c lutym 2008 r. mieściły się w przedziałach płacowych:
1000-1500 zł. – 5 nauczycieli,
1500-2000 zł. – 10 nauczycieli,
2000-2500 zł. – 12 nauczycieli,
2500-3000 zł. – 28 nauczycieli,
3000-3500 zł. – 21 nauczycieli,
3500-4000 zł. – 15 nauczycieli.

RomualD