| | |
Mam sta偶 - mam mo偶liwo艣ci zawodowe! |
|
12/05/2020 |
Nie masz do艣wiadczenia zawodowego ? Chcesz odby膰 sta偶 ?
Zapraszamy do udzia艂u w projekcie Mam sta偶 - mam mo偶liwo艣ci
zawodowe!, kt贸rego realizatorem jest Fundacja Rozwoju Spo艂eczno -
Gospodarczego.
Sta偶 jako forma aktywizacji zawodowej trwa od 3 do 6 miesi臋cy. Dla
ka偶dego sta偶ysty przewidziane jest co miesi臋czne stypendium
sta偶owe.
Sta偶 pomaga zdoby膰 niezb臋dne do艣wiadczenie, kt贸rego brak jest
barier膮 w znalezieniu pracy.
W projekcie mog膮 wzi膮膰 udzia艂 osoby m艂ode, w tym osoby z
niepe艂nosprawno艣ci膮, w wieku 18-29 lat, z nast臋puj膮cych grup:
* bierni zawodowo, kt贸re nie uczestnicz膮 w kszta艂ceniu i
szkoleniu tzw. m艂odzie偶 NEET, zgodnie z definicj膮 os贸b z kat. NEET
przyj臋t膮 w POWER 2014-2020;
* imigranci ( w tym osoby polskiego pochodzenia),
reemigranci, osoby odchodz膮ce z rolnictwa i ich rodziny, tzw.
ubodzy
pracuj膮cy, osoby zatrudnione na umowach kr贸tkoterminowych oraz
pracuj膮cy w ramach um贸w cywilno-prawnych, zgodnie z definicjami
zawartymi w Wytycznych w zakresie realizacji przedsi臋wzi臋膰 z
udzia艂em 艣rodk贸w EFS w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020 z
wy艂膮czeniem os贸b nale偶膮cych do grupy docelowej okre艣lonej dla
trybu konkursowego w Poddzia艂aniu 1.3.1; zamieszkuj膮cych lub
pracuj膮cych na terenie woj. kuj-pomorskiego w rozumieniu przepis贸w
KC.
W ofercie naszego projektu przewidujemy:
* Identyfikacj臋 potrzeb os贸b m艂odych oraz diagnozowanie
mo偶liwo艣ci w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja
stopnia oddalenia od rynku pracy os贸b m艂odych,
* Poradnictwo zawodowe,
* Nabywanie lub uzupe艂nianie do艣wiadczenia zawodowego oraz
praktycznych umiej臋tno艣ci w zakresie wykonywania danego zawodu
poprzez
sta偶e spe艂niaj膮ce standardy wskazane w Europejskiej Ramie Jako艣ci
Praktyk i Sta偶y,
* Kompleksowe i indywidualne po艣rednictwo pracy w zakresie
uzyskania odpowiedniego zatrudnienia zgodnego z kwalifikacjami i
kompetencjami wspieranej osoby.
Wykorzystaj szans臋 i popraw swoj膮 sytuacj臋 na rynku pracy. Zg艂o艣
si臋 ju偶 dzi艣! Zadzwo艅 ju偶 dzi艣: 886 468 299,lub napisz e-mail:
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |