Urząd Gminy Osięciny informuje, że w związku z możliwością pozyskania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu środków na finansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest, można składać wnioski o dofinansowanie na zadania realizowane: na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, przeprowadzające modernizację budynków z bezzwrotnych środków dotacyjnych, w ramach której unieszkodliwiany jest azbest o wartości nie przekraczającej 1000zł/Mg
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów: - demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest, - transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, - unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Osięciny”.
Szczegółowe informacje, a także druk wniosku można uzyskać w Urzędzie Gminy Osięciny ul. I Armii Wojska Polskiego 14, I piętro, pokój 18. Druk wniosku dostępny także na stronie www.osieciny.pl, w aktualnościach pod tytułem USUWANIE AZBESTU 2016 ROK
Dodatkowe informacje udzielane są także pod numerem telefonu 54 265 00 30 wew. 30.
Nabór wniosków trwa do 30 stycznia 2016 roku. Wnioski złożone po tym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Z up. Wójta Gminy Osięciny mgr inż. Renata Ładzińska inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa
|