Urząd Gminy Osięciny informuje, że w związku z możliwością pozyskania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu środków na
finansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest, można składać wnioski o dofinansowanie na zadania realizowane: na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, przeprowadzające modernizację budynków z bezzwrotnych środków dotacyjnych, w ramach której unieszkodliwiany jest azbest o wartości nie przekraczającej 1000zł/Mg
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów: - demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest, - transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, - unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Osięciny”.
Szczegółowe informacje, a także druk wniosku można uzyskać w Urzędzie Gminy Osięciny ul. I Armii Wojska Polskiego 14, I piętro, pokój 18. Dodatkowe informacje udzielane są także pod numerem telefonu 54 265 00 05 wew. 30. Nabór wniosków trwa do 14 lutego 2014 roku. Wnioski złożone po tym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Magdalena Kacprzak Inspektor
|